Stránka nenájdená

Môžete isť na domovskú stránku a začať odtiaľ.

Často kladené otázky

Čo znamená inštalácia technikom?

Inštalácia technikom znamená, že všetky práce súvisiace s realizáciou prípojky vykoná technik, a to vrátane konfigurácie routera. Nie je potrebná súčinnosť zákazníka. Všetky potrebné údaje nahlásil pri objednávaní prípojky telefonicky, či prostredníctvom formulára na našej stránke.

Musí sa ísť ku mne vŕtať?

Pravdepodobne bez ani jedného vŕtania to nepôjde. Optický kábel je potrebné nejakým spôsobom dostať do objektu. Ak je objekt uzavretý a nie je možné nijakým spôsobom doň kábel dostať, musí sa urobiť otvor na kábel napr. do steny. V takýchto prípadoch je vítaná konzultácia a súčinnosť so zákazníkom, aby sa predišlo prípadným nedorozumeniam. Najjednoduchší je stav, keď je pripojovaným objektom novostavba s technickou miestnosťou a z nej vyvedenou chráničkou napr. na hranicu pozemku. Majiteľ má v takom prípade zrealizovanú aj kabeláž v rámci objektu. V týchto prípadoch vŕtanie potrebné nebude. Zákazník si môže trasu kábla premyslieť a pripraviť (vyvŕtať) vopred pred prípojkou.

Ako prebieha optická prípojka?

Po vybudovaní optickej siete sa z jednotlivých optických prípojných miest realizujú prípojky priamo k zákazníkom. Znamená to, že z najbližšieho prípojného miesta, ktorým nemusí byť najbližší elektrický stĺp technici privedú optický kábel do pripojovaného objektu. Niektorí zákazníci chcú mať prípojku realizovanú zemou, a to napr. od najbližšieho el. stĺpa až do objektu. Je to možné, avšak výkopové práce si v tomto prípade zabezpečujú vo vlastnej réžii. V pripojovanom objekte sa kábel dovedie do technickej miestnosti, resp. inej miestnosti navrhovanej zákazníkom. Takouto miestnosťou môže byť a dosť často aj býva, obývačka. Tu je dôležité, aby bol technik so zákazníkom dohodnutý, kam kábel dovedie ešte pred samotnou realizáciou prác. Keď je toto vyriešené, je najťažšia fáza inštalácie ukončená. Pripojenie optického zariadenia a routera je otázkou pár minút.

Môžem mať TV aj keď nemám internet?

Možnosť pripojenia našej TV2GO nie je viazaný na náš internet. Rozhodne však odporúčame TV2Go v prípade, ak máte optické pripojenie. Digitálna televízia je náročnejšia na stremovanie, takže rýchlosť internetu môže ovplyvniť kvalitu danej služby. V prípade optického internetu Vám však postačuje aj najnižšia rýchlosť.

Prečo mi nejde internet?

Pri nefunkčnom pripojení odporúčame v prvom kroku skontrolovať napájanie do elektrickej siete. Ak je zariadenie zapojené, tam skúste zariadenie reštartovať. Reštartovanie viete urobiť stlačením tlačidla v zadnej časti, lebo vytiahnutím z elektrickej siete aspoň na jednu minútu. Po zapojení počkajte približne 5 minút. Ak sa Vám aj tak nepodarilo internet sfunkčniť, kontaktujte prosím našu zákaznícku linku.

Mám už nejaký balík, ale chcel by som iný balík, čo mám robiť?

V tomto prípade je najlepším riešením kontaktovať poskytovateľa služieb. Pri zmene využívaných služieb je totiž potrebné podpísať dodatok k zmluve. Kontaktujte preto naše zákaznícke centrum, alebo napíšte na náš email, prípadne využite svoju klientskú zónu.

Prejsť na otázky a odpovede

Servis

Niečo nejde? Nebojte sa, vieme sa na to pozrieť.

 

Ak chcete čo najviac urýchliť servis, opravu, alebo aj zmenu údajov, prihláste sa do zákazníckej zóny, pomocou emailu a hesla. V prípade, že sa Vám nedarí prihlásiť, pošlite nám email s Vaším zákazníckym číslom, prípadne pridajte variabilný symbol Vašej platby, urýchlite tak spracovanie Vašej požiadavky.

 

Prihlásiť sa do klientského portálu

 

Ak sa neviete prihlásiť do klientského portálu, môžete použiť aj voľný servisný formulár.

 

Vyplniť servisný formulár

Prihláste sa k odberu Kinet noviniek

Získajte informácie o plánovaných odstávkach, možných výpadkoch a novinkách od nás.